Δημοσιεύτηκε στις 09 Νοεμβρίου 2016
Το Θέατρο ΑντίΛογος επανέρχεται, στην κύρια σκηνή, με το βαθιά κοινωνικό έργο του ρώσου συγγραφέα Αλεξάντερ Γκέλμαν «Και τώρα οι δυο μας». Το έργο πραγματεύεται το καταστροφικό πάθος για επιτυχία και εξουσία στον εργασιακό χώρο, καταδεικνύοντας τις αιτίες που απομακρύνουν τον άνθρωπο από την ηθική του υπόσταση. Ένα έργο πιο επίκαιρο από ποτέ, μιας και η οικονομική κρίση των καιρών μας φέρνει ξανά στο προσκήνιο την κοινωνία των συμφερόντων και της εκμετάλλευσης στον εργασιακό χώρο.
Ο Αλεξάντερ Γκέλμαν παρατηρητής της μετεξέλιξης της κοινωνίας της χώρας του μετά την πτώση του καθεστώτος και ως πολίτης του σύγχρονου κόσμου που μεταβάλλεται ραγδαία μέσα από τις παθογένειες του καπιταλισμού, καταγράφει στα έργα του την αλλοτρίωση της ανθρώπινης υπόστασης. Στο «Και τώρα οι δυο μας» γίνεται σαφές πως ο διαπλεκόμενος με τα αφεντικά παγιδεύεται τους μηχανισμούς τους μη μπορώντας να βγει από 'κει μέσα αλώβητος. Η εξουσία τον χειραγωγεί παρέχοντας του υποσχέσεις και ευκαιρίες για επιτυχία. Εκμεταλλεύεται προς όφελος και εξυπηρέτησή της ανθρώπους με προσόντα και ικανότητες αναγκάζοντας τους να παραιτηθούν από κάθε ηθική αξία.
Αυτή η ανάγκη κοινωνικής ανέλιξης και επαγγελματικής επιτυχίας αποδεικνύεται καταστροφική για το ζευγάρι του έργου οδηγώντας τους δύο ήρωες σε συναισθηματικό ακρωτηριασμό.
Η παράσταση ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Νεοκλή Νεοκλέους, σε μετάφραση/διασκευή του Γιώργου Κιμούλη. Τους δύο ρόλους υποδύονται ο Νεοκλής Νεοκλέους και η Άννα Γιαγκιώζη.
Το έργο «Και τώρα οι δυο μας» ανέβηκε τον περασμένο Μάιο και πάλι σε παραγωγή του Θεάτρου ΑντίΛογος, στην αυθεντική του γλώσσα, τα ρώσικα, για το ρωσόφωνο κοινό της Κύπρου, με τους ηθοποιούς Αντρέι Κρούπα και Γιούλια Χρυσοστόμου και σε σκηνοθεσία του Νεοκλή Νεοκλέους. Παρουσιάστηκε στη Λευκωσία και στη Λεμεσό.
Το έργο
Ένας άντρας και μια γυναίκα -τους συναντάμε μετά από είκοσι χρόνια γάμου. Έχουν ένα παιδί 16 χρονών. Εκείνος, πολιτικός μηχανικός. Εκείνη, διανοούμενη. Εκείνος, για να ανέλθει κοινωνικά, να αναρριχηθεί πάτησε επί πτωμάτων ξεπουλώντας κάθε αρχή και κάθε αξία. Εκείνη, για να ανέλθει κοινωνικά, να αναρριχηθεί, γνώριζε μα σιωπούσε. Συνεργία με άλλοθι, το μέλλον του παιδιού. Κάποιος θα «πληρώσει», ακόμη και χωρίς να φταίει. Για να επιβιώσουν δαγκώνουν ο ένας τον άλλο σαν λυσσασμένα σκυλιά. Για εκείνα που θέλησαν και για εκείνα που εύχονται να μην είχαν
-
Μουσική σκηνή "Εξάντας"
18 Φεβρουαρίου - 05 Μαρτίου 2017
-
Θέατρο Ένα Λεμεσός
12 Μαρτίου 2017
Σχετικά
Το έργο "Ποιος ανακάλυψε την Αμερική" παρουσιάζει η Θεατρική Ομάδα Tabula Rasa
Το έργο αφιερώνεται στη μνήμη της Χρύσας Σπηλιώτη που είναι και η συγγραφέας του
Η Θεατρική Σκηνή Παρέμβασις παρουσιάζει το έργο "Οβιδίου Ηρωίδες"
Μια εναλλακτική παράσταση, βασισμένη στις Ηρωίδες του Ρωμαίου ποιητή Οβιδίου
Ηρακλής: Ένα φαντασμαγορικό μιούζικαλ που θα τρελάνει μικρούς και μεγάλους
Από τα παραμύθια... στη σκηνή!
Η θεατρική ομάδα Garage γιορτάζει τα 15χρονα της με το έργο «Η Πεταλούδα»
Σε διασκευή του Άκη Κλεάνθους και σε σκηνοθεσία του Μάριου Ζησίμου
Φοίνισσες του Ευριπίδη: Η καλοκαιρινή παραγωγή του ΘΟΚ κάνει πρεμιέρα τον Ιούλιο
Σε σκηνοθεσία Μαγδαλένας Ζήρα
Το θεατρικό "Seven Jewish Children" (Ένα έργο για τη Γάζα) ανεβαίνει στο Κτήριον 53 στη Λευκωσία
Ενα έργο που αναγκάζει το θεατή να αντιληφθεί την σιγή του ως συνενοχή
"Έφυγε" ο Κύπριος ηθοποιός Σώτος Φιλιππίδης
Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 76 ετών, άφησε ο αγαπημένος Κύπριος ηθοποιός, Σώτος Φιλιππίδης
Πέθανε η γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός, Άννα Παναγιωτοπούλου
Πέθανε σε ηλικία 76 ετών η ηθοποιός Άννα Παναγιωτοπούλου
Μια και μοναδική βραδιά γεμάτη τέχνη, με τους Βαρνάβα Κυριαζή και Ανδρέα Αραούζο
Επετειακή θεατρική ανασκόπηση στη Λεβέντειο, σε συνεργασία με την Alpha Square
Παγκόσμια Ημέρα Χορού: Το φετινό μήνυμα της Μαριανέλα Νούνιες
29 Απριλίου, η ημέρα που γιορτάζει ο χορός
Το Κλουβί με τις Τρελές: Η νέα ξεκαρδιστική παράσταση του Φώτη Γεωργίδη
Μια παράσταση που θα γεμίσει το φετινό μας καλοκαίρι με γκλίτερ, χρώμα και μουσική απο ένα λαμπερό, κωμικό καστ!
Το θεατρικό έργο "FAT" του ΘΟΚ παρουσιάστηκε στη Σλοβενία
Στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου Συνόδου των Θεάτρων της Ευρώπης και του Φεστιβάλ του Young Europe IV